czwartek, 8 stycznia 2015

SZKOŁA - istne zło

Heeja :)  dzisiejszy post jest o tym czego najbardziej nie lubimy ! - SZKOŁA ! <durna buda>
Dostałam parę pytań od waas za co bardzo dziękuję- jedna koleżanka znalazła mnie na facebooku którą teraz bardzo pozdrawiam :)  A więc 3...2...1... ZACZYNAMY !!!

1.Jak radzisz sobie z ,,nudą" na lekcjach?
Na luznych lekcjach typu: religia wyciągam telefon i gram w gry xd albo śpię xD a no dość trudniejszych zajęciach typu fizyka czy  matma próbuję się skupić co przychodzi mi z trudem ;)

2. Ulubione przedmioty szkolne?
bardzo lubię historie, muzykę (której chwilowo nie mam) i angielski

3. Masz jakieś nauczycielki na ,,czarnej liście"
Oczywiście!

4. Jak się ubierasz na co dzień do szkoły? 
Raczej normalnie, bynajmiej ja tak sadze. Nie lubię nosić obcisłych żeczy, raczej stawiam na czrnego koloru wygodne ciuchy w których w miarę wyglądam.

5. Malujesz się do szkoły?
Tak, ale jest to prawie nie widoczny  

Dziękuję za pytania, wszystkie pytania są mile widziane :) Post jest krótki ale nie mam ostatnio weny . Niektóre posty usunęłam, z góry sorry :) to do następnego posta ^^
                                          

                                                                                                               - PANDZIAAA :*


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz